Продавець Twiggy Shop - мультибрендовый Интернет-магазин профессиональной косметики и аксессуаров розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
868 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (50) 505-59-60
+380 (73) 505-59-60
+380 (98) 505-59-60
Twiggy Shop - мультибрендовый интернет-магазин профессиональной косметики и аксессуаров

Поширені питання

  • Умови оформлення замовлення для Покупців з материкової частини України

     

    Оформити замовлення Ви можете будь-яким зручним способом:

    • Через корзину на сайті Інтернет-магазину
    • Viber/WhatsApp/Telegram
    • На сторінці Інтернет-магазину в Instagram
    • за телефоном (в робочий час)
    • Написавши нам по e-mail
    • Через акаунт у Kidstaff (для зареєстрованих користувачів)

     

    При оформленні замовлення на сайті, обрані позиції додайте в корзину. Будь ласка, вказуйте точні дані для відправки посилки. Після обробки замовлення (у термін 1-2 робочих дні) з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення наявності вакансій позицій, способу доставки та оплати. Також, Ви отримаєте на e-mail  лист про прийняття або відхилення замовлення (із зазначенням причини). Після узгодження замовлення, Вам на Viber/WhatsApp/Telegram надійде повідомлення, в якому будуть вказані реквізити для оплати: номер банківської картки і сума до зарахування. Після виставлення рахунку товар за замовленням резервується на 3 дні. По закінченні трьох робочих днів неоплачені замовлення анулюються. Будь ласка, якщо з якихось причин Ви не можете оплатити вчасно, повідомте нам для продовження строку резервування продукції.

     

    Товар відвантажується на умовах 100% передоплати. Оплата здійснюється на банківську картку. При перекладі грошей прохання враховувати комісію банку, терміналу або платіжної системи. Замовлення сплачені не в повному розмірі - не відвантажуються. Відвантаження товару здійснюється після зарахування грошових коштів на банківську карту.  

    За фактом внесення оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте будь-яким зручним способом (Viber/WhatsApp/Telegram, SMS, E-mail, телефоном).
    Післяплатою замовлення відправляється транспортною компанією «Нова пошта» тільки після внесення ЧАСТКОВОЇ передоплати в розмірі 80 гривень. Решту суми (включаючи всі витрати по доставці) Покупець оплачує при отриманні замовлення після огляду вмісту посилки на відділенні "Нової пошти".

    Замовлення відправляється транспортним перевізником обраний Покупцем при оформленні замовлення або узгоджений з менеджером Інтернет-магазину по телефону. Доставка оплачується Одержувачем. Компанія несе відповідальність за товар до моменту його доставки в транспортну компанію. За замовчуванням, оціночна вартість посилки при відправці вказується не вище 200 гривень. Якщо Ви бажаєте, щоб при відправці замовлення в експрес-накладної вказувалася реальна оціночна вартість товару, заздалегідь обумовлюйте суму страховки вантажу.

     

    Після відправлення товару Покупцеві у повідомленні на вказаний номер телефону при оформленні замовлення відправляється номер експрес-накладної (треку) для отримання посилки. Після відправки замовлення до моменту отримання Ви можете самостійно відстежувати місцезнаходження посилки через сервіс-трекінг на сайті транспортної компанії. При отриманні посилки у відділенні транспортної компанії необхідно повідомити номер експрес-накладної (треку) і надати паспорт або водійське посвідчення.

  • Як я можу придбати товар, якого зараз немає в наявності?

    Якщо на даний момент цікавить Вас позиції немає в наявності, то її можна попередньо замовити. За фактом наявності товару з Вами по телефону зв'яжеться менеджер. Всю додаткову інформацію про терміни і умови замовлення Ви завжди можете дізнатись зателефонувавши нам за вказаними контактними телефонами:

     

    MTS UKR / Vodafone: +38(050)505-59-60 (Viber / WhatsApp)

    Kyivstar: +38(096)791-07-48
    lifecell: +38(093)130-42-90

    або відправити лист на нашу пошту:

    twiggy-shop@yandex.ua

     

  • Як проводиться оплата і відправка замовлення для міжнародних клієнтів (Росія, Білорусь, Казахстан, Молдова) ?

    ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ КЛІЄНТІВ З РОСІЇ, БІЛОРУСІ, КАЗАХСТАНУ, МОЛДОВИ:

    Доставка замовлень здійснюється транспортними перевізниками: "Укрпошта", Dimex, "РосУкрЭкспресс" (ВЕК)

     

    Для того, щоб оформити замовлення, Вам необхідно вказати:

    -- найменування цікавить Вас товару за артикулом;
    - кількість;
    -- ПІБ Одержувача;
    -- контактний номер телефону (у міжнародному форматі);
    -- назва вулиці (мікрорайону);
    -- номер будинку, квартири;
    -- населений пункт (місто, смт, село, село, селище);
    -- область / край / округ;
    -- країна / республіка -- поштовий індекс

     

    Способи оплати:
    Відправка замовлень за межі території України здійснюється після внесення 100% передоплати товару з урахуванням вартості доставки.

     

    Оплата чиниться наступними міжнародними грошовими переказами:

    -- Юністрім (інформація про перекладі - http://unistream.ru/ )
    -- Золота Корона (інформація про перекладі - http://perevod-korona.com/ )
    -- Лідер (інформація про перекладі - http://leadermt.ru/ ) -- Moneygram (інформація про перекладі -
    http://global.moneygram.com/ru/ru )

    УВАГА! ПОСЛУГИ КОМІСІЇ БАНКУ ОПЛАЧУЄ ПОКУПЕЦЬ, ТОМУ ПРОХАННЯ ВРАХОВУВАТИ ЦЕ ПРИ ВІДПРАВЛЕННІ ГРОШОВИХ КОШТІВ.

     

     

     

    Інформація про державну поштовій службі "Укрпошта" (орієнтовний термін доставки 7 - 24 дні):

    Офіційний сайт: http://ukrposhta.ua
    Адреси відділень: http://ukrposhta.ua/maprmy.php

    Відстежити місцезнаходження посилки можна з допомогою трекінг-сервісів на сайті поштової служби "Укрпошта" та "Моя посилка":

    -- україномовний адреса трекінг-сервісу Укрпошти

    -- англомовний адреса трекінг-сервісу Укрпошти

    -- російськомовний адреса трекінг-сервісу "Моя посилка"

     

    Після відправки замовлення національним поштовим оператором "Укрпошта" відправляється фото чека з номером треку за допомогою якого ви можете відстежувати переміщення своєї посилки, як по території України, так і за її межами. Посилку ви отримуєте в найближчому відділенні національного поштового оператора за місцем проживання.

    ВАЖЛИВО! Всі посилки упаковуються в щільну картонну коробку + пінополіетилен, що забезпечує захист від пошкоджень.


    Вартість доставки посилки попередньо уточнюйте у консультантів Інтернет-магазину або самостійно скористайтеся калькулятором послуг на сайті поштової служби "Укрпошта".

     

     

    Інформація про транспортної компанії Dimex (орієнтовний термін доставки 5 - 15 днів, без урахування дня відправлення та вихідних днів):

    Офіційний сайт: http://www.dimex.ws
    Адреси відділень: http://www.dimex.ws/rus/rus/indexv.php
    Відстежити вантаж: http://www.dimex.ws/rus/rus/indexv.php

    Після відправки замовлення, Вам відправляється спеціальний код, за допомогою якого можна відслідковувати переміщення Вашого товару, як по території України, так і по території РФ. Посилку Вам доставляє кур'єр компанії на вказану адресу.
     

  • Як проводиться оплата і відправка замовлення? (інформація ТІЛЬКИ для покупців з материкової частини України)

    Інформація для покупців з материкової частини України (крім населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження):
    Доставка замовлень здійснюється наступними перевізниками: Нова Пошта", "Укрпошта", "Міст Експрес", 'Delivery', "Інтайм", "Автолюкс", "Нічний експрес", SAT (за погодженням з покупцем).

    Для того, щоб оформити замовлення, Вам необхідно вказати:

    • найменування потрібного Вам товару за артикулом;
    • кількість;
    • ПІБ отримувача;
    • контактний номер телефону;
    • поштовий індекс (для відправлення поштової службою "Укрпошта");
    • повна адреса Одержувача (для відправки службою "Укрпошта") або номер відділення транспортної компанії "Нова Пошта" на яку потрібно надіслати замовлення.


    Способи оплати:

    • повна передоплата на карту Приватбанку (з урахуванням комісії банку 0,5% + 0,2%).
    • післяплата (посилки відправляються тільки після внесення оплати повної вартості доставки; вартість замовлення Ви оплачуєте при отриманні товару на відділенні "Нової Пошти". Звертаємо Вашу увагу на те, що при цьому способі доставки Покупець оплачує вартість доставки у дві сторони і відсоток комісії Нової Пошти за пересилання коштів !!!).


    Інформація про перевізника "Нова Пошта":
    Офіційний сайт: http://novaposhta.com.ua
    Адреси відділень: http://novaposhta.ua/frontend/brunchoffices/ua
    Відстежити вантаж: http://novaposhta.ua/frontend/tracking/ua

     

    Інформація про державну поштовій службі "Укрпошта":

    Офіційний сайт: http://ukrposhta.ua
    Адреси відділень: http://ukrposhta.ua/maprmy.php
    Відстежити вантаж: http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku

     

  • Чи можна забронювати товар?

    Будь-який товар можна забронювати максимум на 3 дні. У разі відсутності оплати після закінчення цього часу бронь знімається і товар виставляється у вільний продаж.

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner